המובילים במחירי חבילות סלולר – דוח המבקרים
חבילות הסלולאר הפכו לשוק חם מאוד בשנים האחרונות ואחרי שהיינו צריכים לשלם מחירים מופרזים והזויים במהלך השנים הגיעו מספר חברות והוכיחו לנו שצדקנו כל השנים והמחירים יכולים להיות שפויים והגיוניים. בעבר מכרו לנו חבילות סלולר לפי דקה שיחה או פר הודעה, היום אנחנו מבינים שאין לכך שום חשיבות ובמהלך החודש אנחנו יכולים לדבר ללא הגבלה ולשלוח הודעות ללא הגבלה והכל במחיר אחיד ויחסית נמוך. בנוסף לכך, רוב החברות גם מציעות לנו אינטרנט ללא הגבלה מה שמאפשר לנו לצפות בסרטים, לגלוש ברחבי הרשת, להיות בקשר עם החברים ברשתות החברתיות ולנסוע שעות ארוכות עם מכשירי ניווט ללא שום תוספת בתשלום. אז נכון שהמחירים צנחו בשנים האחרונות אבל עדיין ישנה תחרות אדירה על האוזן שלנו ורק בעזרת השוואת מחירים ורק בעזרת בדיקה דקדקנית נגיע למחיר המשתלם ביותר.
הלקוח הוא המרכז והוא המחליט
אם בעבר הלקוחות של חבילות הסלולר היו לקוחות שבויים שאינם יכולים לעבור מחברה לחברה בקלות הרי שהיום בטלפון אחד אתם יכולים למצוא את עצמכם בחברה אחרת ועם תנאים הרבה יותר טובים. הניודים בין החברות שוברים שיאים ובכל חודש ניתן לראות מי החברות שהניוד אצלם שלילי ומי זוכה לאחוז ניודים חיובי. הלקוחות של היום הם לא הלקוחות של פעם, היום הלקוחות הרבה יותר מבינים, הרבה יותר יודעים והרבה יותר דורשים וזה מצריך מהחברות חשיבה מחוץ לקופסא וכמובן בחירת מבצעים שלא משאירים מקום לספקות. חבילות סלולר של סלקום כבשו בשנים האחרונות את הלקוחות ועל פי דוח המבקרים רואים כי החברה נמצאת בצמיחה מתמדת בדרך להשתלטות על רוב השוק. הלקוחות כאמור לא אוהבים שמרמים אותם או שעובדים עליהם, בזכות חברות גדולות ואמינות כמו סלקום האמון חוזר ללקוחות ולא בכדי לקוחות שמצטרפים לסלקום גם מעדיפים להישאר עם החברה לאורך זמן.
הסוד הוא המחיר, אבל לא רק
אם נערוך משאל עם נוכל כנראה להגיע למסקנה שלמחיר יש השפעה עצומה על הבחירה שלנו כלקוחות בחברת הסלולר. עם זאת, חשוב מאוד להדגיש שהמחיר הוא פרמטר אחד מבין פרמטרים רבים ולא משנה עד כמה הוא חשוב ומכריע ישנם שיקולים אחרים שצריכים לשבת בראש של הלקוחות טרם הבחירה. השירות, האמינות, הניסיון, האיכות, הנגישות וזו רק רשימה חלקית של הדברים שאנחנו לא ממש שמים עליהם דגש בעת הבחירה אבל בהחלט חשובים לכולנו. המחיר הוא חלק בלתי נפרד מהשיקולים האלו אבל כן חשוב לפתוח את העיניים ואת הראש ולבדוק היטב מה עומד מאחורי המחיר המוזל. מחיר זול מדי או יקר מדי מיד ידליק אצלנו נורה אדומה שאסור לנו להתעלם ממנה ולכן לפני שאתם מצטרפים לבחרה כזו או אחרת בדקו את כל הפרמטרים ורק לאחר מכן קבלו את ההחלטה.