האינטרנט גרם לנו לאיבוד הפרטיות? מצויין!
כל אדם שפוי יגיב בכעס כאשר הוא יגלה שעוקבים אחריו אבל אנשים חכמים שמגלים שעוקבים אחריהם ברשת לא צריכים לכעוס- להיפך, הם צריכים בעיקר להגיד תודה. השינוי החשיבתי העצום שמתרחש בשנים האחרונות בתחום השיווק בא לידי ביטוי בכך שהיום בזכות Marketing Automation אנו יכולים לקבל פרסומת, הצעה למוצר או שירות שמעניין אותנו בכל רשת חברתית ובכל אתר שניכנס אליו וזה למעשה מנגיש לנו את כל המידע שאנחנו צריכים מבלי שבכלל נעשה פעולה אקטיבית כלשהי. אם למשל אתם מתעניינים ברכישת רכב ונכנסתם לאתרים השונים של החברות שמהן אתם מעוניינים לרכוש את הרכב, הרשת תדע להשתיל לכם הצעות של הרכבים שבהם התעניינתם ולהנגיש עבורכם מבצעים ספציפיים עבורכם. ברגע שהמערכת יודעת להתאים עבורכם את ההצעות הרלוונטיות זה אומר שהיא גם מסננת עבורכם הצעות שלא נוגעות לכם וכך למעשה אתם מקבלים פרסומות ובאנרים רק על התחומים שבהם אתם מתעניינים באופן כללי או התעניינתם לאחרונה ולא הצעות שרק מפריעות לכם לגלוש באינטרנט.
Marketing Automation – לא רק ברשתות החברתיות
עד לא מזמן היינו מקבלים פרסומת למייל או לפייסבוק ומופתעים מאוד איך הפרסומת שקפצה לנו זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. אם חשבתם שמדובר במקרה אז ודאי שלא, מדובר במערכת מתוחכמת שמצליחה לזהות כל פרט שאתם מכניסים בכל אתר ברחבי הרשת וזה כולל את שמכם, את הטלפון שלכם, את אזור המגורים שלכם, את המצב המשפחתי שלכם ועוד והכל כדי שתוכלו לקבל כל מיני הצעות שנוגעות אליכם. השינוי הגדול עוד יותר הוא שמהיום הפרסומות האלו לא יופיעו אצלכם רק ברשתות החברתיות א במייל שלכם שאליהם אתם צריכים להיכנס עם שם משתמש וסיסמא אלא הן יופיעו בכל אתר שאליו תיכנסו, וזה כולל גם את האתרים הכלליים.
למעשה, המערכת יודעת לזהות אתכם לא רק על פי הפייסבוק, הטוויטר, הטלפון הנייד או המייל שלכם אלא גם על פי המחשב ממנו שאתם נכנסים ואם למשל אתם מתעניינים ברכישת דירה ונכנסתם לאתר חדשות כללי שאינו קשור בשום צורה לדירות אתם עדיים תקבלו פרסומות קופצות בהקשר של רכישת דירות. בזמן שיש כאלו שיכעסו ויתלוננו על כך שהפרטיות שלהם היא כבר לא כל כך שלהם יש אחרים שמבינים שזה כנראה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. marketing automation עם atomi זו למעשה הדרך שלכם להיות נגישים רק למה שבאמת חשוב לכם, שבאמת מעניין אתכם ובאמת נוגע אליכם ולסנן את הפרסומות הלא רלוונטיות שהיו מגיעות אליכם פעם בערוצים אחרים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתון וכו'. השינוי הגדול הזה הוא מצוין ללקוחות הפוטנציאליים אבל הוא נפלא גם לבעלי העסקים שיכולים להגיע בדיוק לאן שהם רוצים מבלי להפריע לאף אחד בדרך.