פרסום מודעת דרושים : פייסבוק VS פורטל ממוקד

ספטמבר 6, 2017 קריירה

כיום ניתן לחפש עובדים בדרכים חכמות יותר מאשר בעבר. לפני יותר מעשור,  כיד לפרסם מועדה על חיפוש עובדים היה צורך בפרסום רק מודעות בעיתון, כאשר לאחר פרסום ההודעה היו מקבלים המעסיקים פקסים עם קורות חיים וצריכים לראיין מועמדים רבים שלא תמיד התאימו למשרה.

למזלנו מאז הגיע האינטרנט שמאפשר פלטפורמות חכמות יותר לפרסום מודעת דרושים ביניהן: הרשת החברתית פייסבוק ופורטל ממוקד לחיפוש עובדים.

אז מה עדיף יותר מבין השתיים? הכנו לכם רשימה השוואתית

פרסום משרה בפייסבוק

  • חשיפה גדולהפרסום מודעת דרושים בפייסבוק מאפשרת חשיפה גדולה יותר. פרסום מסוג זה, מתאים למי שרוצה שהמודעה שלו תעבור מפה לאוזן, מה שפייסבוק מאפשרת בפרסום פוסטים שמגיעים לכמה שיותר אנשים ברשת.
  • המלצות ממשתמשים ברשת על מועמדים – כאשר אתם מפרסמים משרה בפייסבוק אתם יכולים לקבל המלצות ממשתמשים ברשת על מועמדים פוטנציאלים. כיום גולשים ברשת יכולים לתייג מתחת לפוסט שבו תפרסמו את המשרה אנשים שלדעתם הם המתאימים ביותר לתפקיד.
  • פרסום בחינם – פרסום הרשתות החברתיות הינו בחינם. אם אינכם מפרסמים מודעה ממומנת, תוכלו ליהנות מפרסום חינם ולחדש אותו בכל זמן.
  • פרסום בקבוצות ממוקדות – בפייסבוק ישנן קבוצות שונות גם בתחום התעסוקה. הקבוצות שונות ומגוונות וניתן למצוא בהן עובדים מתחום ההייטק, בתחום התעשייה, תחומי הכתיבה, ניהול, אדמיניסטרציה ועוד.

פרסום משרה בפורטל ממוקד

  • תפוצה רחבה – בפורטל ממוקד התפוצה רחבה במיוחד משום שישנם כמה פורטלים בולטים כיום שבהם כדאי לפרסם את הצעת העבודה, וזאת כדי להגיע לכמה שיותר עובדים פוטנציאלים.
  • יכולות סינון גבוהות יותר – באמצעות פורטלים ממוקדים ניתן לסנן את מגישי המועמדות, ולחסוך זמן יקר בכך שתוכלו להגדיר בדיוק את הדרישות שלכם, את האזור שבו אתם מחפשים עובדים, את הגיל, התנאים ועוד. בכך אפשר למצוא עובדים ביעילות וקלות.
  • חיפוש עובדים זמניים או קבועים – פורטלים לחיפוש משרות מאפשרים חיפוש עבודה גם של עובדים זמניים וגם של עובדים שיישארו עמכם שנים רבות. יכולות המיקוד לש הפורטל מאפשרות לקבוע תנאי העסקה ולקבל קורות חיים של אנשים שמבינים את מהות המשרה.
  • פרסום בחינם – ישנם פורטלים שבהם אפשר לפרסם משרות בחינם. פורטלים פופולאריים הם כאלה שניתן לעיתים לפרסם בהם ללא עלות, כאשר פרסום בפורטל, גם אם הוא בתשלום – נחשב מוצלח וכדאי.