בניית תכנית עסקית בקלות

יוני 29, 2015 ייעוץ

אם אתם מרגישים שההישגים העסקיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם מוגבלים מבחינה כלכלית הגם שהעסק מתפקד לא רע ואתם מרווחים משכורת טובה, כדאי שתשקלו את הצורך בקבלת יעוץ פיננסי מקצועי בתחום הכלכלי.

בניית תוכנית עסקית, יש על מה לדבר ייעוץ פיננסי

יש טיפים יישומיים שיש מצב שיסייעו לכם בכל הרלוונטי ל"לסגור את החודש" בפלוס. קודם, הנושא החשוב ביותר הוא להיות פרקטיים ולהכיר את המגבלות שלכם. נקודות כמו: סך כל ההכנסות שלכם, הוצאות רגולאריות, דברים שחייבים ובזבוזים, ובתאם לכל אלה להתנהל ולבזבז. להלן דוגמא בסיסית-

ההכנסות – משכורת של 5200 ₪

ההוצאות הקבועות שלכם- שכר דירה 2350 ₪, חשבונות 500 ₪, חוגים לילדה 300 ₪

דברים שאי אפשר בלעדיהם – דלק 400 ₪, בגדים לתינוק 80 ₪

רק לאחר שנחסר את שני המרכיבים התחתונים מסעיף ההכנסות נבין כמה מתאפשר לנו לבזבז. על פי החישוב שעשינו נפעל בשגרה ולא נפעל הפוך, כפי שמרבית האנשים פועלים.

היה ואתם לא חזקים במיוחד בביצוע חישובים, כדאי שתחשבו ברצינות על אחד מהיצע השירותים הקיימים בעולם הזה של התנהלות לפי תקציב, לדוגמה – ייעוץ פיננסי, חשוב לומר שכול השירותים מתאימים לאדם פרטי וגם לחברות גדולות.

בכל מצב שתבחרו- להעזר בשירותי ייעוץ כלכלי או להתסדר בעצמכם, מהותי שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים התייחסות מיוחדת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית נכס או לימודים אקדמאיים. נסיבות כאלו מתאפיינות בשינוי מהוותי של ההכנסות או של ההוצאות בפרק זמן נתון.

כשם שהסברנו קודם, לא חסרות שיטות שיכולות לעזור לכם להתנהל כלכלית בצורה מושכלת, הקטע המהותי הוא לנסות לחשוב ולהבין מה אתם מוכרחים לקבל, אולי אתם צריכים מידע לגבי ייעוץ כלכלי? או בכלל ייעוץ מס, הכל מותנה במקרה ובנסיבות.

טיפ חזק ואיכותי בהתנהלות פיננסית נבונה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שאומרים "לעסק שלי זה לא יקרה" או גם "זה פשוט, אין מה לדעת" אלא להיות ערניים מאוד ולהבין היטב מה מתרחש סביבכם במטריית התקציבית בארץ.

בכל מקרה, אם אתם לא סגורים מה אתם צריכים, או אם יש לכם עדיין התחבטויות, מומלץ לכם להיועץ עם המומחים שלנו ולמצוא פתרונות.